O autorze
sobota, 12 września 2015

Księga okolicznościowa dla mojej kochanej teściowej. Zrobiona tak jak poprzednie z tym, że życzenia wydrukowałam na osobnej kartce a brzegi ozdobiłam dziurkaczem. Księga opiera się na podpórce wyciętej z grubszej tekturki i spryskanej na złoto. 

księga okolicznościowa

Księga jest zrobiona z kartek wielkości A4 co sprawia, że jest dość duża...

księga okolicznościowa

... a ponieważ na stałe przyklejona jest do podstawki nie pozostało mi nic innego jak zapakować ją w celofan.

tort urodzinowy

No i na koniec jeszcze tort, który zrobiłam dla mojej teściowej.

piątek, 17 lipca 2015

To kolejna i na razie ostatnia kartka na tę okoliczność. Chociaż to moje drugie podejście do quillingu to po tak długiej przerwie musiałam się uczyć wszystkiego od nowa. Ale muszę przyznać, że podoba mi się ta "koronkowa robota". Już planuję kolejną kartkę, tym razem ślubną, zrobić tą techniką. Fajna zabawa, zwłaszcza jak się ma wakacje i trochę więcej czasu. 

kartka urodzinowa-quilling

Kartka jest prosta, mało skomplikowana ale efekt końcowy mnie zadowala. 

kartka urodzinowa-quilling

Bardzo wciągają te "kręciołki", dlatego następna kartka jest już w połowie zrobiona.

kartka urodzinowa-quilling

 

niedziela, 31 maja 2015

I kolejna kartka urodzinowa. Tym razem dla dostojnej jubilatki na 80 urodziny. 

kartka urodzinowa

Zielone listki i fioletowe kwiatki wykonałam przy pomocy dziurkaczy lub nożyczek ozdobnych, reszta to kupione gotowce. Papier w kwiatki wydrukowałam na domowej drukarce.

kartka urodzinowa

piątek, 24 kwietnia 2015

Niedawno robiłam dla tego "gościa" kartkę na chrzciny a tu proszę... minął już roczek. A jak roczek to trzeba zrobić imprezkę no i oczywiście zaprosić gości. I tak moja córcia (z moją małą pomocą) zrobiła zaproszenia.

zaproszenie na roczek

zaproszenie na roczek

A ja, jak przystało na babcię, zrobiłam wnusiowi kartkę z życzeniami...

kartka na roczek

Bardzo prosta kartka, którą zrobiłam wyjątkowo szybko i w przeciwieństwie do poprzedniej efekt końcowy mnie zadowala. 

kartka na roczek

Wszystkie elementy na kartce przyklejone są na kostki dystansowe. To zawsze daje ciekawy efekt.

tort

No i na koniec jeszcze urodzinowy torcik. Temu jeszcze wiele brakowało do ideału ale przynajmniej był zjadliwy...:)

tort na roczek

tort urodzinowy

A tu jeszcze jeden tort, który zrobiłam już na właściwą imprezę urodzinową. 

wtorek, 14 kwietnia 2015

Kolejna kartka urodzinowa, tym razem dla młodej osoby. Tą kartkę robiłam chyba najdłużej ze wszystkich do tej pory. Wyjątkowo nie miałam na nią pomysłu i do końca nie spełniła moich oczekiwań.

kartka urodzinowa

kartka urodzinowa

Do kartki dorobiłam jeszcze bukiet z 30 lizaków Chupa Chups. 

bukiet z lizaków

sobota, 11 kwietnia 2015

Dziś kolejna kartka dla 50 letniego kolegi. Tym razem bardziej poważna i w kolorach, które preferuje jubilat. Pomysł na kartkę podpatrzyłam jak zwykle gdzieś w sieci. 

kartka dla faceta

Papier, który jest pod życzeniami i 50-tką jest zrobiony z serwetki przyklejonej na folię spożywczą do zwykłej kartki z ksero.

kartka dla faceta

A tutaj jakby ktoś nie miał pojęcia jak zrobić taki papier... 

http://muzajo.blox.pl/2010/01/Papier-do-scrapbookingu.html

niedziela, 08 marca 2015

No i zaczyna się... Zbliża się okres imprez urodzinowych stąd kilka następnych postów będzie właśnie z kartkami urodzinowymi. Dzisiaj pierwsza z nich, kartka z "jajem" dla kolegi, którego charakter przybliża właśnie ta kartka. Krótko mówiąc... facet na luzie, lubiący imprezować.

kartka dla faceta

Stempel urodzinowy jak zwykle zapożyczyłam sobie ze strony http://alicecreations-digi.blogspot.com/2014/04/41-cyferki-urodzinowe.html

kartka dla faceta

Do wykończenia bielizny użyłam koronkę, którą częściowo przyszyłam maszyną a częściowo przykleiłam magikiem.

kartka dla fateca

Środek zrobiłam techniką pop up card, którą podpatrzyłam gdzieś w sieci.

kartka dla faceta

I choć nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu to baloniki i girlandy przyklejone są na kostki dystansowe, co w realu daje fajny efekt.

niedziela, 28 grudnia 2014

Kolejna księga okolicznościowa, tym razem dla moich przyjaciół, którzy obchodzili w tym roku 30 rocznicę ślubu. Księga stoi na stelażu zrobionym ze zwykłej listewki przez mm. Wyszło tanio a zarazem efektownie.

księga okolicznościowa

księga okolicznościowa

księga okolicznościowa

niedziela, 09 listopada 2014

Ostatnio jakoś tak się składa, że każdą wolną chwilę lubię spędzać w kuchni. Może to też dlatego, że jest taka potrzeba. A, że chwilowo nie było żadnych imprez okolicznościowych to też nie było potrzeby robienia jakichś prezentów. Za to moja córka postanowiła spróbować swoich sił w scrapbookingu i zrobiła kartkę dla swojej koleżanki, która urodziła małą Marysię. Wprawdzie nie obyło się bez mojej pomocy a zwłaszcza moich przydasi, ale zdecydowaną większość zrobiła sama, łącznie z zaprojektowaniem i wydrukowaniem papieru. Jak na pierwszą kartkę to całkiem nieźle sobie poradziła. 

kartka dla maluszka

Grafika bobasa już tradycyjnie od   http://alicecreations-digi.blogspot.com/

Gdybym chciała pokazać czym ja się ostatnio zajmuję, musiałabym wrzucić zdjęcia i przepisy na ciasta, chleby, przetwory na zimę... I na pewno to zrobię ale na innym blogu. A ponieważ ten blog traktuję jako archiwum moich prac hand made to kilka zdjęć już wcześniej zrobionych "arcydzieł" :)

kwiaty zkrepiny

Ten koszyk z papierowej wikliny i kwiatki z krepiny zrobiłam już w zeszłym roku, tylko jakoś tak nie było okazji żeby go pokazać. Koszyk jest z jednej strony płaski tak, żeby można go powiesić na ścianie.

stroik

Ten stroik też robiłam na zeszłoroczne święta. 

wiązanka

A tą wiązankę zrobiłam na tegoroczne Święto Zmarłych.

niedziela, 07 września 2014

Druga księga ślubna, tym razem w srebrnej wersji. 

księga ślubna

księga ślubna

księga ślubna

niedziela, 24 sierpnia 2014

Kolejna okazja do zrobienia kartki okolicznościowej. Dzisiaj tą okazją były chrzciny. Kartka typu "easel card" zrobiona jak zwykle przy użyciu dziurkaczy i nożyczek ozdobnych. Kolejny raz wykorzystałam też grafikę ze strony http://alicecreations-digi.blogspot.com/

kartka na chrzciny

Wcześniej powstało na szybko kilka zaproszeń...

zaproszenie na chrzciny

I jeszcze tort z pieluszek, który powstał dużo wcześniej ale jakoś nie było okazji go pokazać.

tort z pieluszek 

poniedziałek, 28 lipca 2014

Tak jak kiedyś chodziło za mną zrobienie bombki 3D tak teraz nie mogłam odmówić sobie zrobienia pamiątki w formie księgi okolicznościowej. Miała to być próba przed właściwą pracą, ale ponieważ w trakcie powstawania efekty zaczęły mi się podobać pomyślałam, że wykorzystam ją na kolejną okazję. 

księga okolicznościowa

Pudełko zrobione jest z papieru czerpanego, który dzięki złotym drobinkom, świetnie nadał się do tego celu. 

księga okolicznościowa

poniedziałek, 14 lipca 2014

Podobnie jak w zeszłym roku o tej porze jest zapotrzebowanie na kartki okolicznościowe. Jedne są już zrobione ale nie mogą jeszcze ujrzeć światła dziennego, inne właśnie się robią, a dzisiaj mam kartkę, którą zrobiłam z okazji narodzin Vincenta. Jak zwykle do zrobienia tej kartki użyłam tego co miałam w domu tj. dziurkacze, nożyczki ozdobne, perełki, wstążeczki itd. 

kartka dla dziecka

Grafikę ściągnęłam ze strony http://alicecreations-digi.blogspot.com/

kartka dla dziecka

kartka dla dziecka

kartka dla dziecka

A tak na marginesie... Wszystko co robię jest wyłącznie na moje potrzeby a z powodu braku czasu nie robię niczego na sprzedaż. 

wtorek, 03 czerwca 2014

Kolejny raz przyszło mi zrobić kartkę ślubną dla znajomych. Ponieważ nowożeńcy to (delikatnie mówiąc) niekoniecznie młoda para stąd też kartka utrzymana jest w bardziej "poważnych" kolorach. Nie są to moje ulubione kolory ale znając adresatów uznałam, że są odpowiednie.

 kartka ślubna

Z powodu braków czasowych kartka mało skomplikowana, prosta, wykonana przy użyciu kilku dziurkaczy, nożyczek ozdobnych i perełek.

kartka ślubna

kartka ślubna

Do kartki dorobiłam torebkę z papieru czerpanego.

niedziela, 13 kwietnia 2014

Tym razem coś z mojej działki. Szukając tak pewnego dnia nowych pomysłów na szmaciane przytulanki trafiłam na zdjęcia sympatycznych owieczek. Urzekły mnie swoimi słodkimi sznupkami i nie mogłam powstrzymać się żeby ich nie uszyć. Pierwsza była ta w żółtej sukience ale jak to u mnie zwykle bywa zawsze jest coś co bym poprawiła lub zmieniła tak więc musiała powstać druga.

owieczki tilda

Ta druga, choć młodsza, jest większa od pierwszej.

owieczka tilda

A tu moje trio z malutkim króliczkiem, który wygląda chyba na nieco zaskoczonego a może wystraszonego ... :)

maskotki

Owieczki są super i choć na razie nie planuję powiększania ich grona to są to teraz moje ulubienice.

Tagi: owieczka
00:18, alimad , szycie
Link Komentarze (2) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6